00:30 är klockan

hejhej
de va as mysigt att titta på fotbolls matchen mellan turkiet och tjeckien me familjen hhaha.
jag älskar att titta på fotboll men jag är inte alls bra på de. jaa ni jag är uppe och chattar me linnea (nea)
vii båda har typ inget att göra =/ men vi roar oss med att chatta me varandra..
de är typ inga roliga inne på msn nuu jag ska fixa min bloggs design imoron typ vill bara ha mina nyaste bilder.
Yasmin och Sanna va här igår och vi tog en massa bilder dee va ett minne för livet.
imororn ska Yasmin skicka bilderna såå de får vänta ett tag tills jag fixar min bloggs design.
Linnea har varit borta ett tag men jag kan fan inte förstå att hoon har haft kul hon har padlat och sovit i tält asså gud va vidrit att campa liksom dee är de sisst jag skulle kunna göra på jorden, nu berättar hon att de regnade lite och de va kallt never and ever att jag gör dee... duu hade säker jätte kul älskling §.
jag vill ha fest känns de som jag är på fest humör men jagär as trött endå. jag ska nog gå i sängs snart eller borde göra dee men jag är inte så trött trots allt som gör en människa trött. okej nu börjar jag bli konstig borde nog sova trots allt hahahha visst borde jag bestämma mej?=P
imorron vet jag inte vad som händer mamma jobbar på dagen såå de är en föräldrar fri morgon pappa har nån läkar tid typ..



nu ska jag nog gå i sängs eller om ett tag typ om nåra timmar hahha
puss på er <3

Kommentarer
Postat av: ems

Tack för tipset! =)

2008-06-16 @ 06:48:16
URL: http://emeliesplace.blogg.se/
Postat av: sona

varse god §

2008-06-16 @ 11:01:51
URL: http://ssona,blog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0