17/6-08

hejhej allihoppa
idag har jag varit ute menågra stycken hahha.
sen va jag och mötte min store syster och hennes kompis.
hon köpte ett par vita byxor de är bara så utee jag gillade inte alls som så hon är tvungen att lämna tillbaks dom.
snart kommer fatima eller hennes familj och jag hoppas att hon också kommer de kommer bli skit kul då.
de spöö regnade när jag va ute så jag blev helt fucking blöt  ={
dagens jag blev mina marin blåa leggings och en turkos vit och marin blå klänning mina vita balerinor och ut släppt lockigt hår me plattad lugg(sne lugg blev de också).
min smink idag blev mascara fundation och brun bronz bluch.

aja nu msåte jag fixa lite saker innan dom kommer
puuus //sona§

Kommentarer
Postat av: *****Tanci/Beauty by Tanci*****

Hej Sona!

Jag har använt Lancómes L´extreme och tycker att den ger jättemycket längd till ögonfransarna vilket är precis det du behöver! Finns till ganska schyst pris på www.beautyplanet.se för 199kr (ca 260kr i butik) Det är lite svårare att tipsa om bra fundation/puder när jag inte vet vilken hudtyp du har...men vi säger såhär...Har du fet eller finnig tipsar jag om Id Bare Essentuales foundation! Har använt den i flera år nu och den är överlägset bäst och finns i väldigt många nyanser både ljusa och mörka! Letar du efter något billigare kan jag tipsa om Clarins Teint Eclat Mat! Har du torr hy passar id också bra! Men annars kan du prova tex Diorskin Eclat Satin! Det finaste nu i sommar är lite rosa aktiga toner på kinderna...så där kan jag gott tipsa om Noubas rouger! Jag har själv färgen "45"! Letar du efter ett bra solpuder så är Too Faceds väldigt bra! Ger fin färg i fin lyster på huden! Hoppas du fick svar på dina frågor!

MVH

TANJA

2008-06-17 @ 21:31:33
URL: http://tanciii.blogg.se/
Postat av: *****Tanci/Beauty by Tanci*****

Såg nu att du var 14 år och tänker att du säkert inte köper såå dyra märkesprodukter (ÄN;)! Så bra budgettips för dig är Loreals True Match foundation( den smälter väldigt bra oavsätt färg på huden)och sedan har jag använt deras rouge "Blush Delicieux" och tycker den är jättefräch!! Den absolut bästa budgetmascaran är Loreal Double Extension! Ögonfransara blir JÄTTEELÅNGa fast du måste öva dig lite (med det vita) innan det blir något bra resultat! Nu ser jag att jag bara tipsade om Loreals produkter...men tycker de är mycket bättre än de resterande billigare märkena! Hoppas det hjälpte något! :)

2008-06-17 @ 21:41:04
URL: http://tanciii.blogg.se/
Postat av: Nina

Ha en superskön kväll tjejen. kramis

2008-06-17 @ 22:11:45
URL: http://shoppingmania.blogg.se/
Postat av: Tanci /Beauty By Tanci

Varsågod sona..och ifall du undrar om något i framtiden (frågtestund el ej) så e de ba o fråga!

Ha en trevlig dag :)

TAnja

2008-06-18 @ 08:17:52
URL: http://tanciii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0