godmorgon

hejhej
sorry för att inte hann blogga igår va as trött så jag ville bara lägga mej och sova,
jag har inte gjort nått ännu mer än att tittat lite på tv och så.
juste jag skulle lägga ut bilderna på mina grejer som jag köpte igår.




Jag köpte svarta lak pumps inte röda
och så dom marin blåa balerina skorna köpte jag i vitt
och resten är resten hahah.

jag har köpt mina kläder och skor på  www.josefsons.se  www.ellos.se 
sen köpte jag mina vita balerina skorna på skopunkten.
oc så har jag ett par marin blåa leggings som jag också fick igår.
 de va mitt lilla köp är mest nöjd me mina svarta lak pumps :)

ha en mysig och bra dag  puss // sona§

Kommentarer
Postat av: Emma

Pumps nice köpt :)

2008-06-17 @ 18:44:26
URL: http://emmabergmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0