morning

godmorgon
vaknade för en stund såå de har varit rätt så könt att få sova länge iddag eller länge och länge.
hhahah imrorn reser yasmin och sanna jag kommer sakna er girls.
såå idag borde jag gå och säga hejdå meen kan tyvärr inte hinner inte rättare sakt.
funderar på att åka till min faster och vara där i två dar och ta de lungt men ja vet inte ännu.
snart ska jag upp och byta om igår fick jag bästa smink tipsen av Tanja. Tack såå himla mycke för tipsen tanja.
joo juste jag fick smink tips.
idag ska jag nog ha min väst och uder den vita pike tröjan smink blir nog fuundation bronz bluch och mascara.


aja ska gåå och göra mej i ordning pussar på er alla.
//sona§


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0